1Silat - Unity in Diversity

Friday 10 July 2009

Kejohanan Pencak Silat

Pada 6 Jun 2009 hingga 9 Jun 2009, Sekolah Menengah Teknik Melaka Tengah telah menyertai Kejohanan Pencak Silat Sekolah-Sekolah Negeri Melaka 2009 di SMK Munsyi Abdullah, Batu Berendam, Melaka.

SM Teknik Melaka Tengah juga menjadi Johan Keseluruhan Putera Menengah Kejohanan Pencak Silat Sekolah-Sekolah Negeri Melaka 2009 dan Johan Keseluruhan Sekolah Menengah Kejohanan Pencak Silat Sekolah-Sekolah Negeri Melaka 2009.

Majlis Perasmian Penutup dan Penyampaian Hadiah disempurnakan oleh Yang Berbahagia Tn Hj Daud bin Abdull, Ketua Sektor Pengurusan Pembangunan Kemanusiaan, Jabatan Pelajaran Melaka.

SM Teknik Melaka Tengah telah menghantar 12 orang peserta lelaki dan 7 peserta perempuan dan dalam kategori Silat Olahraga Putera 3 Menengah, Puteri 2 Menengah, Seni Tari Putera Menengah, Seni Tempur Puteri Menengah dan Seni Jurus Putera Menengah SM Teknik Melaka Tengah telah menjadi johan.

Manakala dalam kategori Seni Tempur Putera Menengah di tempat ke-2, Jurus Wajib Putera Menengah mendapat tempat ke-3.

Catatan: Syabas dan tahniah diucapkan kepada Team Silat SMTMT dan guru-guru penasihat iaitu En Haireyzal bin Abu Saad, Cik Sh. Saadiah bt Syed Idrus dan En. Asnain bin Moksin.

Sumber: http://www.smtmt.com/modules.php?name=News&file=article&sid=203

No comments:

Post a Comment